Materiaalipakettien jakotilaisuudet peruttu ke 13.1. vaarallisten sääolosuhteiden takia

12.1.2021
Espoonlahden ja Kaukalahden ryhmien oppilaille suunnatut materiaalipakettien jakotilaisuudet siirretään toiselle päivälle.

Kuvataidekoulun Espoonlahden ja Kaukalahden toimipisteiden opetusryhmille suunnatut etäopetuksen materiaalipakettien jakotilaisuudet joudutaan perumaan vaarallisten sääolosuhteiden takia.

Paketteja oli määrä jakaa toimipisteissä keskiviikkona 13. tammikuuta, mutta sankka lumimyrsky vaarantaa ajoliikenteen, eikä kuvataidekoulu halua edellyttää kenenkään oppilaan, huoltajan tai työntekijän saapuvan koulun toimipisteisiin materiaalipakettien vuoksi näissä olosuhteissa.

Espoonlahdessa ja Kauklahdessa järjestetään uusi jakotilaisuus muuna ajankohtana, joka ilmoitetaan koulun kotisivuilla ja sosiaalisessa mediassa pian.

Lue lisää etäopetuksesta ja taidetarvikkeita sisältävästä materiaalipaketista.