Kuviskerhot

Espoon kuviksen huippuopettajien vetämissä kouluikäisten hauskoissa kuviskerhoissa piirretään, maalataan, muotoillaan, animoidaan, rakennellaan ja kuvataan elokuvia oppilaiden omista kiinnostuksen kohteista kumpuavien ideoiden innoittamina. Työskentelyssä painottuvat oivaltamisen ilo, kannustava ilmapiiri sekä ryhmätyöskentelytaidot.

Kuviskerhoihin liittyminen ei edellytä ennakkotaitoja eikä järjestyspaikkoina toimivissa kouluissa opiskelemista, vaan ne ovat avoimia kaikille kerhojen ikäryhmään kuuluville lapsille, joita kuvis kiinnostaa!

Kerhoja järjestetään alakouluissa ympäri kaupunkia löydä lähin kerhosi alta.

Kerhojen kokoontumisajat ja -päivät vahvistetaan syyslukukauden alussa, kun koulut ovat laatineet omat lukujärjestyksensä. Jos kokoontumisaika ei sovi oppilaalle, kerhopaikan voi vielä peruuttaa veloituksetta syyslukukauden lukukausimaksun eräpäivään mennessä.

Kerhoihin ilmoittaudutaan Eepoksessa.

Alakouluikäisille suunnatut kerhot tuovat kuvisharrastuksen lähelle lapsen koulupäivää.