Lukuvuoden 2022–23 opetusryhmistä lähetetty tieto huoltajille

4.4.2022
Huoltajat ovat saaneet Eepos-tiedotteen lukuvuoden 2022–23 ryhmistä.

Lukuvuoden 2022–23 opetusryhmistä on lähetetty tieto huoltajille Eepos-postina. Syksyn opintojesi tiedot löydät saamastasi sähköpostista.

Jos ryhmän ajankohta ei sovi aikatauluusi, voit pyytää siirtoa toiseen ryhmään huhtikuun ajan (30.4. mennessä) ottamalla yhteyttä kuvataidekoulun toimistoon: toimisto@espoonkuvis.fi. Uusien oppilaiden paikat vahvistetaan toukokuussa. Aikatauluusi sopivan ryhmän voit etsiä syksyn alustavasta lukujärjestyksestä, jonka löydät koulun verkkosivulta.

Ryhmän opettaja vahvistetaan myöhemmin. Huomioithan myös, että lukujärjestyksen muutokset ovat mahdollisia. Tiedotamme asiasta, jos ryhmässä tapahtuu muutoksia.

Oppilaspaikan voi tarvittaessa peruuttaa maksutta lukukauden laskun eräpäivään mennessä (syksyllä 22.8.2022 ja keväällä 9.1.2023).