Jatkoilmoittautuminen alkaa 15.2.

20.1.2022
Jatkoilmoittautumisessa kuvataidekoulun nykyiset oppilaat ilmoittavat, jatkavatko he opintojaan tulevalla lukuvuodella. Työpajaikäiset oppilaat valitsevat lisäksi mieleisensä työpajan.

Jatkoilmoittautumiset ja työpajavalinnat 15.2.–7.3.2022

På svenska
In English

Jatkoilmoittautuminen Espoon kuviksessa lukuvuodelle 2022–2023 alkaa 15.2.2022. Silloin kuvataidekoulussa jo opiskelevien taiteen perusopetusryhmien oppilaiden ensisijaiset huoltajat ja yli 18-vuotiaat oppilaat voivat aloittaa ilmoittautumisen. Jatkoilmoittautuminen tehdään Eepoksessa.

Varhaisiän kuvataidekasvatuksen ja perusopetuksen (myös 12-vuotiaiden jaksoissa opiskelevat) oppilaat ilmoittavat haluavatko jatkaa kuvataidekoulussa. Ryhmien kokoontumisajat ilmoitetaan huhtikuun alussa. Myös opintojen päättämisestä kuluvan lukukauden jälkeen ilmoitetaan jatkoilmoittautumislomakkeen kautta.

Palttinan päiväkotiryhmän oppilaat ilmoittavat siirtyvätkö Kauklahden opetuspisteen perusryhmään.

Työpajaikäiset oppilaat valitsevat ensi lukuvuodelle työpajan.

Ohjeet jatkoilmoittautumiseen ja työpajavalintaan

Eepos-tunnukset

Jatkoilmoittautumista varten tarvitset henkilökohtaiset Eepos-tunnukset. Tunnukset on lähetetty sinulle edellisessä jatkoilmoittautumisessa tai opintojen alkaessa, jos olet aloittanut kesken lukuvuoden. Tunnukset on lähetetty osoitteesta postitus@eepos.fi. Saat tunnukset myös pyytämälle ne Espoon kuvataidekoulun toimistosta toimisto@espoonkuvis.fi.

Jatkoilmoittautuminen yleisesti

Varsinainen jatkoilmoittautuminen tehdään Eepoksessa (espoo.eepos.fi) henkilökohtaisia tunnuksia käyttäen, ei uutena oppilaana ilmoittautuen. Ennen jatkoilmoittautumista tarkista yhteystietosi ja korjaa muuttuneet tiedot. Lue ohjeet huolellisesti ennen valintoja, jotta tiedät, mitä valitsemasi vaihtoehdot tarkoittavat. Myös mahdollinen opiskelun lopettaminen kevätlukukauden päätteeksi ilmoitetaan jatkoilmoittautumislomakkeella. Ilmoittaudu ajoissa, jotta varmistat paikkasi syksyn ryhmissä. Paikan voi perua maksutta syyslukukauden laskun eräpäivään (22.8.2022) mennessä, mikäli suunnitelmasi muuttuvat.

Muistathan päivittää muuttuneet yhteystietosi – se on huoltajan/täysi-ikäisen oppilaan vastuulla. Tämä on tärkeää syksyn laskujen perilletulon varmistamiseksi. Käytä sellaista osoitetta, jota luet säännöllisesti. Täysi-ikäinen oppilas saa lukukausilaskun omaan sähköpostiinsa.

Jos jokin jäi mietityttämään, olethan yhteydessä toimistoon, toimisto@espoonkuvis.fi tai puhelimitse 044 291 4996 (puhelinaika ti-pe 10–15).

Päiväkotiyhteistyöryhmien jatkoilmoittautuminen

Päiväkotiryhmien oppilaana valitset, siirrytkö perusopetuksenryhmään vai perutko oppilaspaikan. Ohjeet päiväkotiyhteistyöryhmien jatkoilmoittautumiseen löydät täältä.

Perusopetuksen jatkoilmoittautuminen

Perusopetuksen oppilaana kerrot, jatkatko kuvataidekoulussa vai perutko oppilaspaikan.

Ryhmät vanhenevat oppilaiden kanssa eli esim. 7–8-vuotiaiden ryhmästä tulee 8–9-vuotiaiden ryhmä, siirtoa oman ikäisten ryhmään ei tarvitse pyytää. Ilmoittaudu ajoissa, myöhästynyt ilmoittautuminen saattaa merkitä oman ryhmäsi lakkauttamista! Ohjeet perusopetuksen jatkoilmoittautumiseen löydät täältä.

Työpajaoppilaiden jatkoilmoittautuminen/työpajavalinnat

Työpajojen ryhmävalinnassa voit valita kolme eri vaihtoehtoa. Mieti tarkkaan vaihtoehtoja 2 ja 3, sillä et välttämättä pääse ensimmäiseen toiveeseen.

Etusijalla valinnoissa ovat työpajoissa jo opiskelevat oppilaat sekä hakuaikana valintansa tehneet. Työpajojen esittely ja eri opetuspisteiden työpajavaihtoehdot löytyvät Työpajat-sivuilta.

Mahdollisuuksien mukaan ryhmiin perustetaan taso- tai rinnakkaisryhmiä. Kaikkia työpajoja ei välttämättä perusteta. Ohjeet työpajojen jatkoilmoittautumiseen löydät täältä.

Lukujärjestys

Lukujärjestys tehdään jatkoilmoittautumisten jälkeen maaliskuun lopulla. Tieto perusopetuksen ryhmän kokoontumisajasta lähtee sähköpostitse oppilaalle heti lukujärjestyksen valmistumisen jälkeen.

Päiväkotiryhmien aikataulut ilmoitetaan myöhemmin, sillä ryhmät ovat riippuvaisia myös uusista ilmoittautuneista ja päiväkodin aikatauluista.