KULPS Seikkailujen saaristo

Vetäjä:
Marjatta Kekki
Hinta:

Tässä työpajassa Suomenlahden saaristo herää henkiin kolmiulotteisena kollaasina! Tutkimme Itämeren karttoja ja saaristoluontoa ja muovailemme jännittävistä materiaaleista omat saaremme keskelle merten tyrskyjä. Saaret kuvataan itse rakennettua taustaa vasten. Työskentelyssä opimme yhdistelemään erilaisia materiaaleja kollaasitekniikalla sekä hyödyntämään samassa teoksessa montaa erilaista kuvataiteen tekemisen tapaa: kolmiulotteista rakentelua, kaksiulotteista kuvaa ja valokuvausta. Työpaja sopii myös erityisryhmille.

Tutustu tästä opettajan taustamateriaaleihin! (PDF)

Sijainti: WeeGee
Opettaja: Marjatta Kekki
Opetuskieli: suomi

Ilmoittaudu pajaan Eepoksessa.

Kulttuuri- ja liikuntapolku

KULPS-kohteet ovat Espoon kaupungin espoolaisille peruskoululuokille ja varhaiskasvatusryhmille kustantamia kulttuuri- ja liikuntapalveluja, joihin ryhmät voivat osallistua osana koulu- tai eskaripäivänsä opetusta täysin maksuttomasti. Espoon kuvataidekoulun KULPS-kohteet ovat taidetyöpajoja, joissa tutustutaan kuvataiteen, muotoilun ja median eri puoliin hauskojen ja oivaltavien tehtävien kautta.

Työpajat kuuluvat KULPS Kerran vuodessa -kategoriaan, jonka kohteisiin sama luokka tai eskariryhmä voi osallistua yhden kerran lukuvuodessa.

Yhteen työpajaryhmään voi osallistua enintään 24 oppilasta. Työpajojen kesto on 3 x 45 min. Työpajavalikoima vaihtelee lukukausittain.

Varaathan valitsemasi työpajan viimeistään kaksi viikkoa ennen valitsemaasi päivää. Ilmoittautumiset ovat sitovia, mahdolliset peruutusilmoitukset tehdään kirjallisesti osoitteeseen kurssit@espoonkuvis.fi. Käyttämättä ja peruuttamatta jätetyt työpajavaraukset lasketaan ryhmän Kerran vuodessa -kategorian KULPS-käynniksi.